05 december 2008

I morgon ska jag julpyssla med Tindra!

I morgon ska jag och Tindra pyssla ihop med Tindras kompis Julia och Julias mamma Jenny. Det blir fler julgranspynt för Tindra och jag fortsätter med mina metallhjärtan med pärlor.
Fredagen innan 1:a advent pysslade jag och Tindra fint i adventsstakarna. Ljusen gillar dottern speciellt mycket eftersom de glittrar! :D



Ett gäng julklappar inslagna och väntar på julafton...


En bunte julkort färdiga. Var lat i år och köpte ett kit
Från panduro som jag scrappade korten av...






Har nu hunnit slå in alla julklappar och fått iväg nästan alla julkort. En julklapp kvar att handla och den blir nog inte lätt att slå in... (ett skrivbord...)
I söndags var vi ute i skogen och högg utegran. En stor, som vi smyckat med belysning och en liten "Tindra-gran"

På söndag åker jag och Lasse till Stockholm... Vi tänkte kolla in gamla stans julmarknad när vi är där... *längtar* Vi missar ju såklart julskyltningen här i byn...men den brukar ändå inte vara mycket att hänga i granen...

Inga kommentarer: